pole herbaty

pole herbaty

wtorek, 4 marca 2014

Sam początek


Przygotowując się do wyprawy, snując plany, zapisując pomysły, oczywistym jest, że jednym z pierwszych kroków jest przeglądanie istniejących blogów podróżniczych. 


Tam jednak, jak dla mnie, brakowało konkretnych informacji, praktycznych porad, za dużo było natomiast opisów w stylu: 

"ruszyliśmy w stronę słońca [poruszające zdjęcie nr 1], zapatrzeni w krajobraz, spotkaliśmy Grega, zjedliśmy [zdjęcie posiłku], zasnęliśmy, pojechaliśmy dalej [zdjęcie mniej poruszające nr 2]. 

Naprawdę potrzebowałam konkretów. Chcę zostawić pracę, zorganizować pieniądze, wyjechać w świat na pół roku, znaleźć jakiś wolontariat, dobrze zapakować plecak, wiedzieć co i jak. 

Nie znalazłam nic takiego. Pozostało więc samodzielnie podjąć się wykonania zadania. 

Na tym blogu postaramy się opisać krok po kroku, nasze przygotowania przed wyruszeniem w świat, od strony praktycznej, nie romantycznej :). W dalszym ciągu będziemy dodawać kolejne informacje "na sucho" - co, jak, za ile, po co. Z nadzieją, że my sami nie zapomnimy kiedyś, jak to było (za parę lat) i że to innym podobnym do nas wariatom przyda. 


5 komentarzy:

  1. 3mam kciuki!
    czekam na kolejną relacje i życzę powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marek z badmintona:)6 marca 2014 09:36

    Polecam bloga moich znajomych - http://deryngs.geoblog.pl/. Może akurat znajdziecie jakieś pomocne informacje, takie jak koszty, itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A co ja mam powiedzieć ...też trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  4. no to czekamy na relacje ,przede wszystkim samolotowe jak czarterem do tajlandii i nie jechać autobusem w Indiach w górach bo to nie autostrada słońca we Włoszech

    OdpowiedzUsuń